U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

 Ik ben Karin Hoeben, 34 jaar en woon nu sinds een aantal jaren in Wijchen, Gelderland. Naast mijn baan als projectassistente, heb ik op 18-06-2014 de stap gezet om Aloisa Administratie bij de Kamer van Koophandel in te schrijven.

Waar de naam Aloisa vandaan komt?

Dat is een doopnaam van mij, waar ik al van jongs af aan van wist dat ik daar wat mee wilde doen. Gewoon omdat ik het altijd al een mooie naam heb gevonden.

Al vele jaren werk ik in de administratie met veel soorten werkzaamheden. Van telefoniste tot en met de boekhouding, van archiveren tot en met projectassistente.
Door deze ervaring, kennis en interesse en het contact met veel mensen, kreeg ik steeds vaker te horen dat veel mensen een "hekel" hebben aan de administratie te moeten doen. Ik vind dat juist leuk!

Aloisa.nl heb ik opgezet om zzp-ers en particulieren hiermee te kunnen helpen. 
Je handen vrij houden voor zaken waar je je bedrijf voor opgezet hebt.
Neem als voorbeeld een klusjesman; Je wilt aan de slag, maar dat gedoe met de administratie. Steeds telefoon en nieuwe klussen en komt maar niet toe aan de administratie. Hoe fijn is het dan, dat je een assistente hebt om die administratie te laten doen?
Een schoonheidsspecialiste; Graag met de mensen werken en de klanten weer mooi maken, maar ook zij hebben de verplichting om een goede administratie bij te houden.
Particulieren; Hulp nodig bij het opzetten van een overzicht van je inkomsten en uitgaven? Net even de ondersteuning nodig zonder dat je meteen te maken wilt/hoeft te hebben met een bewindvoerder of schuldsanering? Heb je steeds een stapel post liggen wat je nog in de mappen moet doen, ben je verhuisd en moet je overal adressen wijzigen. Ook daar kan ik in helpen.
 
Zo bespaar je ook meteen een berg kosten voor een accountant en hoeft de partner niet steeds te helpen.

Waarom dan geen BTW aangiftes en dergelijke?
De aangifte van BTW, jaarverslagen en dergelijke, dat is een vak apart en dat is een verantwoordelijkheid waar accountants voor in het leven geroepen zijn.
In de toekomst wil ik dit er zeker bij gaan doen.

 

Ook komt er in de toekomst een mogelijkheid om uw telefoon door te schakelen zodat u bereikbaar blijft en uw klanten niet meteen de voicemail krijgen (tijdens bijvoorbeeld besprekingen, vakanties, ziekte).

Heb je opmerkingen of vragen, neem dan contact op. 

Op naar een fijne samenwerking!