Wil je graag tijd vrijmaken voor privé?
Wil je jezelf kunnen richten op de klanten en opdrachten?
Wil je graag meer inzicht in je resultaten?
Red je het niet meer om alles alleen te doen?
Ga dan eens denken aan Office Support van Aloisa Administratie.
Denk maar aan de termen Manusje-van-alles, Personal-assistent, Virtueel-Assistent, Secretaresse, Office-Manager, Assistent, Administratieve-ondersteuning
Mijn doel is om te ontzorgen, ondersteunen, helpen;
Ondernemers te kunnen laten genieten van hun vak en niet steeds te denken aan de administratieve/secretariële taken die maar op tafel of op bureau blijven liggen.
Alle bijzaken, maar de o zo belangrijke.
Support - Financieel;
| Support - Secretarieel;
| Support - Budgetadvies;
|
Dit is een greep uit de mogelijkheden.
Staat je wens er niet bij? Gewoon vragen.
Tarieven en pakketprijzen op aanvraag, want dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van wat je zou willen.
Welke taken, hoeveel uur per week of per maand bijvoorbeeld.
Heb je hulp nodig voor een bepaalde klus of project?
Heb je een specifieke taak die je wilt laten doen?
Heb je het voor een bepaalde gewoon te druk?
Wil je graag een vaste assistent?
De mogelijkheden zijn er voor vaste uren, eenmalig, losse opdrachten,
maar ook zijn er mogelijkheden van een abonnement, dat dit wekelijks/maandelijks/per kwartaal/jaarlijks gedaan kan worden.
Natuurlijk alles in overleg, tijdens een afspraak of telefonisch.
Aan de hand van de wensen kan ik een offerte opstellen.
Na goedkeuring stuur ik een email met een contract/opdrachtbevestiging.
Zijn er vragen en/of heb je interesse?
E-mail naar info@aloisa.nl of bel op 06-83658230, dan kan ik contact opnemen.
U kunt ook gebruik maken van het contactformulier.
BTW aangiftes en jaarrekeningen opstellen bijvoorbeeld doe ik niet. Hier zijn accountants voor, die alle regeltjes weten die nodig zijn.
Voorbereidend werk voor de accountants doe ik wel, zo kun je behoorlijk wat besparen ;)