U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Wil jij overzicht krijgen en wil je al die administratieve taken niet meer zelf doen?

 

Stap 1: Neem contact met mij op.

Stap 2: We gaan aan de slag om alle gegevens te verzamelen van het project. Notities, Planning, Facturen, Bestellingen, alles. Ik maak er dan een totaaloverzicht van. Duidelijk en overzichtelijk al je gewerkte uren, facturen, bestellingen en de overige gegevens.

 

Het overzicht komt in EXCEL!

Waarom?

* Omdat ik daarin jou dat totaalbeeld kan bieden zonder extra software kosten
* Omdat je dan ook weet hoe het werkt
* Als je alleen een overzicht wilt en het verder zelf gaat verwerken, dit ook mogelijk is.
* Het moet je helpen, niet belasten!

 

Stap 3: Tijdens het project houden we elkaar op de hoogte van ontwikkelingen. Moet er iets geregeld worden? Laat het me weten.

Stap 4: Is je project buiten klaar? Dan kan de backoffice ook afgerond worden!